RUM:s teckning

• Meta

• Årsmöte i Malmöhusdistriktet 3 mars 2019

30 december 2018 Årsmöte Jon Lundberg

Härmed meddelas att Malmöhusdistriktets årsmöte kommer hållas söndagen den 3 mars 2019 kl 10:00 i hörsalen på Bjärehovskolan i Bjärred. Kallelse kommer enligt våra stadgar även skickas ut via mail senast 6 veckor innan dess. Möteshandlingar ska även dessa skickas ut innan mötet. Observera det ändrade datumet!

Vi vill påminna om att närvaro av minst en representant från er förening är obligatorisk om ni vill kunna söka ekonomiska bidrag för era aktiviteter under kommande år.

Många av er har märkt att utbetalningar inte har skett så regelbundet som varken ni eller vi själva önskat. Den 28 december gjordes dock ett stort antal transaktioner, så de som fått sina ansökningar godkända bör ha pengarna på sina konton 2 januari. Kassörsposten står fortfarande vakant och vi är i ett stort behov av någon som kan fylla den. Har just din förening en kraft som skulle kunna underlätta styrelsens arbete, tag då gärna kontakt med oss!